środa, 15 maja 2013

BARDZO WAŻNE !

Jest mi trudno o tym pisać ale postanowiłam zawiesić mojego bloga. Jeśli ktoś go śledzi to zauważył, że z każdym kolejnym wpisem było coraz mniej komentarzy co oznacza, że rozdziały są słabe... Uwierzcie mi ale wasze zdanie bardzo motywuje do pisania ale mając tylko 4 komentarze chyba nie mam dla kogo dodawać cokolwiek.
Nie wiem ile potrwa zawieszenie... Jeśli naprawdę wam zależy na tym bym kiedykolwiek powróciła pokażcie mi, że jesteście pisząc komentarz pod tym postem.

Z całego serca dziękuje osobom, które wiernie odwiedzały mojego bloga, może jeszcze kiedyś się zobaczymy :) I bardzo was przepraszam.


Może do zobaczenia ! :)
Kocham was <3

10 komentarzy:

  1. Nie zawieszaj bloga. Proszę!!!!
    Czytam twojego bloga od niedawna i sądzę, że masz talent. Nikt nie potrafi pisać tak, jak ty. Uwierz mi :)
    Wiem, że ja za często nie komentuję, za co przepraszam.
    Piszesz cudownie ( nie zaprzeczaj). Historia, którą wymyśliłaś jest cudowna. Mogę zdradzić Ci jedno. Dzięki tobie i ja zaczęłam pisać. Jesteś wzorem do naśladowania. Biorę przykład z Ciebie. Jesteś osobą, którą się inspiruję.
    Proszę, nie załamuj się. Każdy blog przechodzi kryzys. Ja też tak miałam. Ja też już chciałam przestać pisać, ale uwierzyłam w siebie. I mój blog trwa do teraz :).
    Chodziarz Cię nie znam, to sądzę, że jesteś wspaniałą osobą.
    Proszę, nie zawieszaj bloga.

    Dominika.

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę nie! Nie zawieszaj bloga.
    Ja czytam od pewnego czasu Twojego bloga i muszę przyznać, że to moja ulubiona historia o 1D.
    Zżyłam się z Lexi i chłopakami, nie wyobrażam sobie, że miałabym teraz poprostu przestać śledzić ich historie.
    W 100% zgadzam się z poprzedniczką. Piszesz świetnie, a fabuła jest bardzo dobra.
    Mam radę. Weź pod uwagę to, że zbliża się koniec roku i nie każdy ma tyle czasu ile by chciał. Może dlatego na razie na blogu jest mały przestój?
    Jeszcze raz proszę, nie zawieszaj bloga. Ja nadal będę czekać na kolejny rozdział.
    Wierny Anonimek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zawieszaj ! Prooosze <3 Jeeju uwielbiam twoje opowiadanie, przywiazałam sie do niego :( Prawie codziennie wchodze i patrze czy dodałaś nowy rozdział. Na prawdę genialnie piszesz i twoj blog jest jednym z moich ulubionych. Oo matko nie wiem co jeszcze moge Ci tutaj napisac wiec po prostu podkreśle ze twoje opowiadanie jest CUDOWNEGENIALNE i je Uwielbiam <3 Prosze nie zawieszaj bloga i wroc tutaj moze na pod koniec roku szkolnego jak juz nie bedzie nauki i wql <3 Nadal bede czekac na kolejny rozdział Love xx

    OdpowiedzUsuń
  4. NIEEEEEEEE DLACZEGOOOOO błagam nie zawieszaj tego bloga to jest coś cudownego ja kocham to opowiadanie i podkreślam NIE ZAWIESZAJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem i proszę nie zawieszaj ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie możesz zawiesić tego bloga !
    Nie rób mi tego :(
    Piszesz tak cudownie, że ja nie wyobrażam sobie żeby ten blog był zawieszony.
    To zdecydowanie najlepsze opowiadanie z jakim miałam styczność, a trochę ich było.
    Twój blog czytam razem z naj przyjacielem, który twierdzi, że ty nie możesz zawiesić tego bloga, bo ... bo on tak mówi.
    Może ostatnio nie komentuję, ale mam urwanie głowy i czytam z dość sporym opóźnieniem.

    Mwahh ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma bata, musisz pisać to opowiadanie.
    MUSISZ i koniec kropka.
    Będę cię szukać i nie wybaczę...
    Pisz, bo masz dla kogo.

    ______________
    Zapraszam do mnie, bardzo ważne.;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybacz, ale chyba cię pogięło! Zawieszasz coś co jest tak wspaniałym dziełem! Jak możesz! Twoi fani kochają to co piszesz i na pewno wszyscy zgodzą się ze mną, że NIE MOŻESZ ZAWIESIĆ BLOGA!!! xd w końcu chyba nie tylko ja chcę się dowiedzieć co się stanie dalej z Lexi i Lou, albo jak potoczą się losy "rodzeństwa" ;p wiem czytam bloga od niedawna, ale pokochałam go od kilku pierwszych zdań i teraz nie mogę bez niego żyć <33333 jestem pewna, że mała liczba komentarzy wynika z tego, że zbliża się koniec roku, a prawie wszyscy muszą coś poprawić.. także nie martw się i BŁAGAM NIE URYWAJ I NIE KOŃCZ TEGO OPOWIADANIE ;***********

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie proooszę! Jest świetne, jeśli zawiesisz blooga wszyscy się na tb zawiodą. Jesteś genialna nie marnuj tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj! Głosowałaś za tym, abym odwiesiła bloga. Zrobiłam to i opublikowałam już pierwszy po powrocie rozdział. Zapraszam do czytania i wyrażenia swojej opinii. Mam nadzieję, że się spodoba :)x

    OdpowiedzUsuń