poniedziałek, 26 listopada 2012

Liebster Awards po raz kolejny...

Witam was :D
Muszę wam oświadczyć, że koniec problemów !
Od teraz zaczynam pisać kolejny rozdział lecz nie wiem kiedy się pojawi...

A teraz mam kolejne nominacje za co bardzo dziękuje :*

1) Natalie Malik

  • Masz przyjaciół, które również są Directionerkami ? No pewnie, że tak
  • Ulubiona piosenka z albumu "Up all night" ? Nie mam ulubionej, wszystkie kocham <3
  • Ulubiona piosenka z albumu "Take me home" ? Jak na razie to Little Things <3
  • Jaki był powód, aby zacząć pisać blooga ? Na pewno bujna wyobraźnia no i miłość do One Direction
  • Co najbardziej lubisz w pisaniu opowiadań ? Że mogę choć na chwilę oderwać się od rzeczywistości
  • Kogo wolisz Zayn czy Louis ? Dlaczego ? No pewnie, że Louis. A to dlatego, że choć jest najstarszy z nich wszystkich jest najgłupszy w dobrym znaczeniu... Po części też jestem taka :D
  • Co myślisz o piosence Little Things ? Myślę, że jest wyjątkowa. Jeszcze nigdy nie słyszałam tak głębokiego przekazu. Właśnie ta piosenka uświadomiła mi, że mimo iż nie jestem idealna mogę zasłużyć na kogoś kto pokocha mnie taką jaka jestem...
  • Czekasz na przyjazd 1D do Polski ? No jasne, że tak :D
  • Obserwujesz i działania wywiady i występy ? Próbuję być z wszystkim na bieżąco 
  • Chciałabyś zamieszkać w Londynie i poznać ich osobiście ? Nie marzę o niczym innym jak o wyjeździe i poznaniu ich, ale wiem, że to będzie niemożliwe
  • Gdybyś mogła sobie wybrać któregoś z członków 1D, który to by był ? Louis <3

  • Czy jesteś Directionerką ? Owszem jestem :D
  • Za co kochasz chłopaków z 1D ? Kocham ich za to, że są "normalni"
  • Jaką ich piosenkę lubisz najbardziej ? Hmm trudno wybrać, tak naprawdę wszystkie lubię, jedną mniej a drugą więcej
  • Wolisz płytę "Up all night" czy "Take me home" ? Myślę, że "Take me home" ale "Up all night" też jest bardzo fajna
  • Którego chłopca kochasz najbardziej z 1D ? Louis'a :D
  • Od kiedy masz bloga ? Od 17.09.2012 
  • Dlaczego go piszesz ? Lubię tworzyć nierealne historie 
  • Czy jeśli Harry spytałby cię o chodzenie zgodziłabyś się ? Musiałabym się zastanowić. Najpierw musiałabym zapomnieć o Louis'ie. Może bym się zgodziła :D
  • Gdybyś miała pełną lodówkę i wpuściła Niall'a do domu pozwoliłabyś mu zjeść wszystko ? No pewnie, że tak :D
  • Czy tolerujesz dziewczyny chłopców i nie jesteś czasem zazdrosna ? Szczerze zżera mnie zazdrość. Nieraz sobie usiądę i rozmyślam o tym, że fajnie byłoby trzymać takiego Louis'a za rękę i dać mu chociaż buziaka w policzek ^^ Ale toleruje je skoro są szczęśliwi ze sobą to niech będą.
  • Chciałabyś przeżyć taką przygodę jak 1D ? No oczywiście, że tak

3) Kiciia
  • Którego z chłopców lubisz najbardziej ? Louis'a
  • Jak długo jesteś directioner ? Od samego początku, gdy tylko przeczytałam, że chłopacy zostali połączeni w zespół
  • Wolisz Perrie czy Eleanor ? Eleanor
  • Jakbyś mogła chodzić z którymś z chłopców, którego byś wybrała ? Najprawdopodobniej Louis'a, a jeśli nie byłoby takiej możliwości to Niall'a
  • Jak długo piszesz bloga ? Ponad dwa miesiące, chyba xdd
  • Czy podoba ci się mój blog ? Tak, bardzo mi się podoba :D
  • Wolałabyś mieszkać w Nowym Yorku czy Londynie ?  Wydaje mi się, że w Londynie
  • Za co lubisz każdego z chłopców ? Za to, że są sobą i nikogo nie udają. Każdy po kolei jest w jakiś sposób wyjątkowy.
  • Jakie jest twoje marzenie ? Poznać 1D, znaleźć miłość swojego życia, wyjechać za granicę
  • Jaka jest twoja ulubiona piosenka ? Little Things, More than this i wiele innych :D
  • Wolisz "Up all night" czy "Take me home" ? Myślę, że "Take me home" ale "Up all night" też jest bardzo fajna.

4) Mrs.Styles

  • Ile masz lat ? 15
  • Co uwielbiasz robić w wolnym czasie ? Spotykać się ze znajomymi i słuchać muzyk.
  • Pierwsza piosenka One Direction jaką usłyszałaś ? Chyba WMYB :D
  • Którego z chłopaków zauważyłaś pierwszego ? Oczywiście Louis'a 
  • Jesteś optymistką czy pesymistką ? Zdecydowanie optymistką
  • Jaki jest twój wymarzony chłopak ? Nie mam wymarzonego.. chcę takiego, który będzie mnie kochał
  • Opisz siebie w paru zdaniach. Jestem szaloną nastolatką, która ma niekiedy dziwne pomysły. Jestem miła ale jak ktoś mnie wkurzy to nie daruję. Kocham moich przyjaciół, którzy zawsze potrafią poprawić mi humor. No i chyba to wszystko.
  • Co byś zrobiła gdybyś zobaczyła któregoś z chłopaków na ulicy, albo w sklepie ? Przetarłabym oczy żeby uwierzyć, zaczęła oddychać spokojnie żeby nie oszaleć ze szczęścia no i może bym podeszła :D
  • Gdzie chcesz zamieszkać w przyszłości ? Pewnie Londyn lub Paryż :D
  • Czy zrobiłabyś sobie jakiś z tatuażów chłopaków. Tak, Louis i Harry mają fajne :D
  • Co było powodem dla którego zaczęłaś pisać ? Czytałam wiele blogów i sama postanowiłam zacząć pisać, no i może jeszcze moja bujna wyobraźnia, która niekiedy mnie przeraża xd

Nominowani :
1) http://under-the-lights-tonight-1d.blogspot.com/
2) http://i-am-falling-in-love.blogspot.com/
3) http://onedirectionyoursong.blogspot.com/
4) http://take-me-to-wonderland-onedirection.blogspot.com/
5) http://directionerka-na-zawsze.blogspot.com/
6) http://twinkle-in-eye.blogspot.com/
7) http://ilovemorethanthis.blogspot.com/
8) http://wielka-brytfanka.blogspot.com/
9) http://you-were-my-summer-love.blogspot.com/
10) http://love-forever-1diona.blogspot.com/
11) http://icoulduseonedirection.blogspot.com/


Pytania:
1) Dlaczego piszesz bloga ?
2) Masz swoją zaufaną przyjaciółkę ?
3) Jesteś Directionerką ?
4) Chciałabyś poznać całe 1D ?
5) Marzysz o wyjeździe za granicę ?
6) Jesteś jakoś uzdolniona ?
7) Co byś zrobiła gdybyś zobaczyła, któregoś z chłopców na ulicy ?
8) Pojechałabyś na ich koncert ?
9) Jesteś w posiadaniu najnowszej płyty "Take me home"? Jeśli tak to jaka jest twoja ulubiona piosenka, jeśli nie czy masz zamiar ja kupić ?
10) Czy twoi rodzice wiedzą o tym, że szalejesz za One Direction ?
11) Od jak dawna piszesz bloga ?


Wielkie dzięki za nominację i już niedługo pojawi się rozdział :D
Aha i jestem szczęśliwa, że blog ma ponad 2100 wejść *.*
Kocham was <3

1 komentarz:

  1. Zostalas nominowana do Libster Awards . Pytania znajdziesz tutaj: http://mylifeasiknowitnnj.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń