piątek, 29 marca 2013

UWAGA !

Hej wszystkim :)
Chciałam wam coś powiedzieć, a mianowicie założyłam nowego bloga.
Tym razem nie z opowiadaniem. Jak chyba każdy mam problemy i to nie małe. Z braku bliskiej przyjaciółki nie mam się komu wygadać, więc postanowiłam w jakiś sposób zwierzać się wam.
Otóż na nowym blogu będą pojawiały się opisy, sentencje, niekiedy moje przemyślenia. Nie zawsze będzie wesoło.
Myślę, że wam się spodoba, jeśli nie, usunę go. Tylko musicie mi o tym powiedzieć.
Mam małą nadzieję, że wejdziecie i wyrazicie swoją opinię.
Jeśli chce ktoś napisać do mnie oto moje gg: 45202208. 


+ Już zaczynam się brać za pisanie kolejnego rozdziału :) I specjalnie dla was, dla moich kochanych czytelników przyspieszę przywracanie pamięci Lexi :D 

Kocham was, nie zapomnijcie o tym <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz